DWARF FORTRESS & MINECRAFT CZ
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[program][grafika] Stone-Sense Viewer

3 posters

Goto down

[program][grafika] Stone-Sense Viewer Empty [program][grafika] Stone-Sense Viewer

Příspěvek  Valerius Thu Aug 05, 2010 11:42 am

Jedná se o externí program umožňující grafickou vizualizaci Dwarf Fortress. Funguje zároveň se spuštěným df a umožňuje pouze náhledy, nikoliv přímé ovládání hry samotné. Shtáhnout ho můžete v odkazu na fórum.

Případně si prohlédněte například toto video na youtube.

[program][grafika] Stone-Sense Viewer 3394




Naposledy upravil Valerius dne Sun Nov 06, 2011 10:58 am, celkově upraveno 1 krát
Valerius
Valerius
Admin
Admin

Poèet pøíspìvkù : 242
Join date : 20. 05. 10
Age : 39

http://www.3dgrafik.kvalitne.cz

Návrat nahoru Goto down

[program][grafika] Stone-Sense Viewer Empty Help

Příspěvek  MarkusMarek Sat Nov 05, 2011 11:15 am

Prosím o pomoc ... jsem nováček a nemám ani tuševí jak Stonesense nainstalovat/spustin ... Sad Pokud to půjde tak prosím poraďte. Předem díky !! Wink (na googlu jsem hledal ale moc jsem nenašel a když jo tak, to bylo špatně vysvětleno)
MarkusMarek
MarkusMarek
trpaslík
trpaslík

Poèet pøíspìvkù : 1
Join date : 05. 11. 11
Age : 27

Návrat nahoru Goto down

[program][grafika] Stone-Sense Viewer Empty Re: [program][grafika] Stone-Sense Viewer

Příspěvek  Pulec Sun Nov 13, 2011 4:16 pm

MarkusMarek napsal:Prosím o pomoc ... jsem nováček a nemám ani tuševí jak Stonesense nainstalovat/spustin ... Sad Pokud to půjde tak prosím poraďte. Předem díky !! Wink (na googlu jsem hledal ale moc jsem nenašel a když jo tak, to bylo špatně vysvětleno)

Stonesense rozbalíš v libovolné složce. Spustíš DF a načteš uloženou hru a pak spustíš Stonesense, ten ti řekne ať zmáčkneš F9 a pak by se ti měl načíst vizualizace.
Popis ovládání máš v readme ve složce se Stonesense.
Pulec
Pulec
legendární trpaslík
legendární trpaslík

Poèet pøíspìvkù : 32