Dům-jak na stavbu
3 posters
Strana 1 z 1
Dům-jak na stavbu
Ahoj,v DF jsem nový a chtěl bych postavit svím trpaslíkům fungující dům,na povrchu se mi líbí víc .Nevíte jak postavit stěny a hlavně střechu?Existustují nějaké speciální věci a upozornění pro nadzemní trpajzlíky?Díky za odpovědi.
vtipoman- trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 04. 05. 12
Re: Dům-jak na stavbu
[b-C-w] - zeď
[b-C-f] - podlaha (pokud jsi o to patro výš, tak to můžeš brát jako střechu)
[b-C-r] - rampa (resp. svah) - mohlo vy to víc připomínat sešikmenou střechu (ale bude s tím víc práce)
[b-C-u] - schody nahoru (nahoře musí být zase schody dolů, aby se po nich dalo chodit)
[b-C-d] - schody dolů (dole musí být zase schody nahoru, aby se po nich dalo chodit)
[b-C-x] - schodu nahoru i dolů (tzv. mezipatro)
[b-C-F] - opevnění neboli hradby (voda a láva proteče skrz a dá se skrze ně střílet, ale nedá se projít)
[b-y] - skleněné okno
[b-Y] - broušené (z drahokamu) okno
Speciální věci a upozornění ? Jedině snad to, že někteří pajzlíci nejsou zrovna nadšení, když zmoknou a taky magma se zezdola nahoru nepumpuje trochu zlehka.
Jinak nevím co víc ti k tomu ještě poradit - jedině si tak projít zdejší forum, někdo se tu zmiňoval, že si taky pěstoval nadzemní trpaslíky a měl s nimi pár "vtipných" situací ...
[b-C-f] - podlaha (pokud jsi o to patro výš, tak to můžeš brát jako střechu)
[b-C-r] - rampa (resp. svah) - mohlo vy to víc připomínat sešikmenou střechu (ale bude s tím víc práce)
[b-C-u] - schody nahoru (nahoře musí být zase schody dolů, aby se po nich dalo chodit)
[b-C-d] - schody dolů (dole musí být zase schody nahoru, aby se po nich dalo chodit)
[b-C-x] - schodu nahoru i dolů (tzv. mezipatro)
[b-C-F] - opevnění neboli hradby (voda a láva proteče skrz a dá se skrze ně střílet, ale nedá se projít)
[b-y] - skleněné okno
[b-Y] - broušené (z drahokamu) okno
Speciální věci a upozornění ? Jedině snad to, že někteří pajzlíci nejsou zrovna nadšení, když zmoknou a taky magma se zezdola nahoru nepumpuje trochu zlehka.
Jinak nevím co víc ti k tomu ještě poradit - jedině si tak projít zdejší forum, někdo se tu zmiňoval, že si taky pěstoval nadzemní trpaslíky a měl s nimi pár "vtipných" situací ...
Rendorf- rádce trpaslíků
- Poèet pøíspìvkù : 91
Join date : 04. 10. 10
Re: Dům-jak na stavbu
Jé díky! Musím něco vyrábět? Nebo potřebuju nějaký materiál?
EDIT: a jde v domu vyhladit zdi a pokreslit je?
EDIT: a jde v domu vyhladit zdi a pokreslit je?
vtipoman- trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 04. 05. 12
Re: Dům-jak na stavbu
Na stavění potřebuješ akorát materiál, ze kterého to chceš postavit (kromě těch oken, která musíš nejprve vyrobit - nejspíš v Glass Furnacle).
Pokud zdi stavíš tak by už měly být vyhlazené (narozdíl od kopání, kdy ty zdi jsou vlastně "vedlejší produkt" - či jak to lépe nazvat). A pokreslit by jít asi měli - to jsem nezkoušel.
Pokud zdi stavíš tak by už měly být vyhlazené (narozdíl od kopání, kdy ty zdi jsou vlastně "vedlejší produkt" - či jak to lépe nazvat). A pokreslit by jít asi měli - to jsem nezkoušel.
Rendorf- rádce trpaslíků
- Poèet pøíspìvkù : 91
Join date : 04. 10. 10
Re: Dům-jak na stavbu
Tak dík,teď nakutám nějaký šutry a jdu na to!
vtipoman- trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 04. 05. 12
Re: Dům-jak na stavbu
nebylo by lepší, kdybys hrál za lidi?
Playing as Humans in Fortress Mode
To start a "Human Town" (or, alternately, an Elven Forest Retreat, Goblin Tower or Kobold Cave) one need only add the tag [CIV_CONTROLLABLE] to the entity_default.txt file in the /raw/objects folder, under whichever race you wish to play. You should only do this after having already generated a world, otherwise you may encounter bugs. It's also advisable to only have one race playable at a time by removing the [CIV_CONTROLLABLE] tag from all but the race you wish to play, for similar reasons.
In order to build trap components, you will also need to add the following to the Human entry in entity_default:
[TRAPCOMP:ITEM_TRAPCOMP_GIANTAXEBLADE]
[TRAPCOMP:ITEM_TRAPCOMP_ENORMOUSCORKSCREW]
[TRAPCOMP:ITEM_TRAPCOMP_SPIKEDBALL]
[TRAPCOMP:ITEM_TRAPCOMP_LARGESERRATEDDISC]
[TRAPCOMP:ITEM_TRAPCOMP_MENACINGSPIKE]
Gameplay adapts remarkably well, as if Toady intended us to do this, although there are a few bugs mostly relating to traders from certain races not arriving at your fort. The Elves can carry with them many different pets upon embarking, and the races will start with the appropriate food and plants (for example, humans have prickle berries instead of plump helmets by default). Also, one of the 7 humans you start with will be a "warlord" and will not work.
scarecrow- trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 1
Join date : 21. 05. 12
Re: Dům-jak na stavbu
Ne.scarecrow napsal:nebylo by lepší, kdybys hrál za lidi?blablabla
Tohle není Human Fortress,ale Dwarf Fortress.
(navíc by to bez tautrumu nebyla sranda)
vtipoman- trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 04. 05. 12
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru