init.txt a d_init.txt (CZ)
2 posters
Strana 1 z 1
init.txt a d_init.txt (CZ)
Ve složce se hrou na cestě "data\init" je konfigurační soubor init.txt, ve kterém můžete nastavit spoustu věcí. Nebudu tu zminovat všechny, protože toho je fakt rantál, ale zmíním tu změny, které jsem provedl proti defaultnímu (standardnímu) nastavení.
/Edit V novějších verzích se tento konfigurák rozsekl na dvě části - init.txt a d_init.txt a pár věcí se změnilo
1) vypnutí zvuku: řádek [SOUND:ON] změnit na [SOUND:OFF]
2) vypnutí intra: změnit na [INTRO:OFF]
3) vypnutí otázky na začátku hry zda-li spustit hru v okně: [WINDOWED:YES] (hra se pokaždé bude spouštět v okně bez ptaní)
4) zvětšení okna (herní plochy): v novějších verzích stačí mít RESIZABLE nastaveno na YES a velikost okna si můžete přizpůsobovat během hry (pozor, v menu bude pořád využitá jen malá plocha, což může být matoucí)
5) Zpřehlednění engravingu: [ENGRAVINGS_START_OBSCURED:YES]
6) Zobrazovat výšku hladiny: [SHOW_FLOW_AMOUNTS:YES]
/Edit V novějších verzích se tento konfigurák rozsekl na dvě části - init.txt a d_init.txt a pár věcí se změnilo
1) vypnutí zvuku: řádek [SOUND:ON] změnit na [SOUND:OFF]
2) vypnutí intra: změnit na [INTRO:OFF]
3) vypnutí otázky na začátku hry zda-li spustit hru v okně: [WINDOWED:YES] (hra se pokaždé bude spouštět v okně bez ptaní)
4) zvětšení okna (herní plochy): v novějších verzích stačí mít RESIZABLE nastaveno na YES a velikost okna si můžete přizpůsobovat během hry (pozor, v menu bude pořád využitá jen malá plocha, což může být matoucí)
5) Zpřehlednění engravingu: [ENGRAVINGS_START_OBSCURED:YES]
6) Zobrazovat výšku hladiny: [SHOW_FLOW_AMOUNTS:YES]
Naposledy upravil ugraugra dne Mon Aug 09, 2010 12:46 pm, celkově upraveno 4 krát
ugraugra- rádce trpaslíků
- Poèet pøíspìvkù : 71
Join date : 21. 05. 10
Re: init.txt a d_init.txt (CZ)
AUTOSAVE môže byť nastavený ako NONE, SEASONAL, YEARLY - Seasonal však funguje len rok 
AUTOBACKUP - YES vytvorí nový save a predošlý save premenuj
[AUTOSAVE:SEASONAL]
[AUTOBACKUP:YES]
[AUTOSAVE_PAUSE:YES]
Vyššie uvedené nastavenie pre okno mám v tvare
[GRAPHICS_WINDOWEDX]
[GRAPHICS_WINDOWEDY]
([GRAPHICS_FONT_plated_bmp.bmp] - z Dwarf Fortress 0.31.03, graphical version 1.31)
[GRID]
hrám na monitore s fyzickým (a windows) rozlíšením 1920x1080
Inak sú to celkom ľahké počty - semigrafika je obvykle 16x16 pixelov (ale i 8x8, 12x12, 20x20, 24x24) -> 100x16=1600 60x16=960
Teda - rozlíšenie GRID prenásobíte 16 a podľa toho nastavíte GRAPHICS_WINDOWEDX,Y alebo opačne - GRAPHICS_WINDOWEDX,Y vydelíte 16 a podľa toho nastavite GRID. Rozlíšenie GRID sa vzťahuje na hernú "mapu" pri ostatných informačných oknách zatvorených. Reálne teda, s malým textovým panelom, bude rozlíšenie mapy menšie - u mňa to je cca 70-80x60 políčok.

AUTOBACKUP - YES vytvorí nový save a predošlý save premenuj
[AUTOSAVE:SEASONAL]
[AUTOBACKUP:YES]
[AUTOSAVE_PAUSE:YES]
Vyššie uvedené nastavenie pre okno mám v tvare
[GRAPHICS_WINDOWEDX]
[GRAPHICS_WINDOWEDY]
([GRAPHICS_FONT_plated_bmp.bmp] - z Dwarf Fortress 0.31.03, graphical version 1.31)
[GRID]
hrám na monitore s fyzickým (a windows) rozlíšením 1920x1080
Inak sú to celkom ľahké počty - semigrafika je obvykle 16x16 pixelov (ale i 8x8, 12x12, 20x20, 24x24) -> 100x16=1600 60x16=960
Teda - rozlíšenie GRID prenásobíte 16 a podľa toho nastavíte GRAPHICS_WINDOWEDX,Y alebo opačne - GRAPHICS_WINDOWEDX,Y vydelíte 16 a podľa toho nastavite GRID. Rozlíšenie GRID sa vzťahuje na hernú "mapu" pri ostatných informačných oknách zatvorených. Reálne teda, s malým textovým panelom, bude rozlíšenie mapy menšie - u mňa to je cca 70-80x60 políčok.
Semtex- zkušený trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 27
Join date : 23. 05. 10
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|