Z vašich pevností
+9
Omnius
Valerius
ugraugra
Harrier
SirArag
Semtex
Metiu
targumures
SanDiego
13 posters
Strana 1 z 2
Strana 1 z 2 • 1, 2
Z vašich pevností
Tak, aby se to tu rozjelo taky trochu
Sem vhazujte libovolné výstřižky z vašich pevností, já přikládám svoji nejnovější pevnost, která je rozložena téměř výhradně na poloumělých útesech v jedné překrásné jeskyni. Obrázek udělán pomocí StoneSense.



Re: Z vašich pevností

Tady je z mé první pevnosti, kterou právě rozjíždím. Je postavena u řeky v kopcích.
targumures- trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 9
Join date : 21. 05. 10
Re: Z vašich pevností
Mám povrchovou odrůdu trpaslíků. 
Zatím mám dost místa,zásob - nemám důvod kopat dolů. Nebo jsem jen prostě začátečník a něco důležitého mi ušlo.

Zatím mám dost místa,zásob - nemám důvod kopat dolů. Nebo jsem jen prostě začátečník a něco důležitého mi ušlo.

targumures- trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 9
Join date : 21. 05. 10
Re: Z vašich pevností
Povrch, slunce, obloha... brr. Jeskyně jsou mnohem více trpasličí a mnohem více srandovní, v pravém DF smyslu srandy.
Re: Z vašich pevností
Spíš by se mě líbilo kdyby přidal autor do hry abychom ohly hrát i za ostatní rasy, elfy a Lidi.
Metiu- legendární trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 40
Join date : 21. 05. 10
Re: Z vašich pevností
Na vytočenie bohate stačia trpaslíci 

Semtex- zkušený trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 27
Join date : 23. 05. 10
Re: Z vašich pevností
No, ono to pomocí trochy manipulace s datovými soubory jde (nebo alespoň šlo), ale pokud se to přepíše špatne, dělá to... srandovní věciMetiu napsal:Spíš by se mě líbilo kdyby přidal autor do hry abychom ohly hrát i za ostatní rasy, elfy a Lidi.

Re: Z vašich pevností
Tak to by mně zajímalo co si mám představit pod pojmem "srandovní věci"
Jinak já na svojem "křápu" žádnou DF grafiku ani nerozjedu (Maximální rozlišení 1024x768) takže ode mně screeny ani nečekejte, ale mohl bych vymyslet nějaký DF příběh
A co se týče 3Dwarf tak to mi dělá nepříjemnosti (zapnu nápovědu, neukáže se nic, jen občas problikává na pozadí a když ji vypnu tak 3Dwarf přestane reagovat)
To samé u StoneSense s jediným rozdílem - to ani nespustím

Jinak já na svojem "křápu" žádnou DF grafiku ani nerozjedu (Maximální rozlišení 1024x768) takže ode mně screeny ani nečekejte, ale mohl bych vymyslet nějaký DF příběh

A co se týče 3Dwarf tak to mi dělá nepříjemnosti (zapnu nápovědu, neukáže se nic, jen občas problikává na pozadí a když ji vypnu tak 3Dwarf přestane reagovat)
To samé u StoneSense s jediným rozdílem - to ani nespustím

SirArag- trpasličí mudrc
- Poèet pøíspìvkù : 118
Join date : 23. 05. 10
Age : 31
Location : Zlín
Re: Z vašich pevností
ASCII je stejně nejlepší grafika
Věci jako 3Dwarf nebo StoneSense jsou jen pro zlepšení představy.

Re: Z vašich pevností
Taky si myslím
Moje představivost je dostatečná na to, abych si představil pokoj ve kterém je postel, nebo skladiště plné šutru.
Je to trochu OT a za to se vám hluboce omlouvám *klaní se až se nosem dotýká země*

Moje představivost je dostatečná na to, abych si představil pokoj ve kterém je postel, nebo skladiště plné šutru.
Je to trochu OT a za to se vám hluboce omlouvám *klaní se až se nosem dotýká země*

SirArag- trpasličí mudrc
- Poèet pøíspìvkù : 118
Join date : 23. 05. 10
Age : 31
Location : Zlín
Re: Z vašich pevností
taky pridam par svych obrazku z stonesense
na obrazcich je zachycen vyvoj obrannych mechanizmu
nejaky text k tomu..
kdyz zacali prudit goblini zacal jsem uvazovat jak se jich zbavit, nechtel jsem delat zadne pasti a podobne.. chtel jsem zbran hromadneho niceni
tak jsem zacal stavet nad vchodem do pevnosti dvoupatrovou prehradu
v planu bylo ze na utocici gobliny vypustim prehradu a oni se utopi v tsunami
voda do prehrady byla pumpovana rucne trpasliky (tenkrat jsem jeste neovladal windmill)
prehrada MK1:

bohuzel pri prvnim testu jsem zjistil ze tsunami se nekona, voda se rychle roztece
prehrada MK1, test cislo 1 :

postavil jsem tedy treti patro prehrady.. bohuzel druhy test dopadl podobne, voda se znova rychle roztekla
pristavel jsem pred pevnost zachytne zdi, ale jak se ukazalo v praxi nebylo to moc efektivni
prehrada MK2:

po nejakem case jsem pevnost opustil a zacal budovat novou
vchod do nove pevnosti byl ukryt v doliku cca 5 pater pod povrchem, nad povrchem jsem zacal stavet novou tripatrovou (ale mensi) prehradu ktera by se v pripade nouze otevrela a zalila utocniky v jame
vodu nahoru pumpuje automaticky windmill
po nekolika pokusech kdy mi nepritel plachl z lopaty jsem nad jamou postavil padaci most ktery to cele zakryl, chvili to fungovalo nez me navstivil oceansky titan (dejcha pod vodou) a rozbitim floodgate mi celou pevnost zaplavil
prehrada MK3:

nakonec jsem od prehrady upustil a jako kompromis jsem pouzil padaci most nad vchodem do pevnosti, nepritel pak nic nezmuze
presto jsem nerezignoval od aktivni obrany a po case jsem zacal stavet dvanactipatrovou vez k obrane..
strilny jsou umistene ve 4 a 11 patre a jsou tam vyznacene pozice pro vojaky (bohuzel moc neposlouchali)
jak jsem po case zjistil tak strilny ktere umozniji strelbu (a nepruchodnost) vubec nemaji obranne prvky a vzdycky mi tam trpasliky rozstrileli jako nic
vez MK1:

fotka prurezu:

na obrazcich je zachycen vyvoj obrannych mechanizmu

nejaky text k tomu..
kdyz zacali prudit goblini zacal jsem uvazovat jak se jich zbavit, nechtel jsem delat zadne pasti a podobne.. chtel jsem zbran hromadneho niceni

tak jsem zacal stavet nad vchodem do pevnosti dvoupatrovou prehradu
v planu bylo ze na utocici gobliny vypustim prehradu a oni se utopi v tsunami

voda do prehrady byla pumpovana rucne trpasliky (tenkrat jsem jeste neovladal windmill)
prehrada MK1:

bohuzel pri prvnim testu jsem zjistil ze tsunami se nekona, voda se rychle roztece
prehrada MK1, test cislo 1 :

postavil jsem tedy treti patro prehrady.. bohuzel druhy test dopadl podobne, voda se znova rychle roztekla
pristavel jsem pred pevnost zachytne zdi, ale jak se ukazalo v praxi nebylo to moc efektivni
prehrada MK2:

po nejakem case jsem pevnost opustil a zacal budovat novou
vchod do nove pevnosti byl ukryt v doliku cca 5 pater pod povrchem, nad povrchem jsem zacal stavet novou tripatrovou (ale mensi) prehradu ktera by se v pripade nouze otevrela a zalila utocniky v jame
vodu nahoru pumpuje automaticky windmill
po nekolika pokusech kdy mi nepritel plachl z lopaty jsem nad jamou postavil padaci most ktery to cele zakryl, chvili to fungovalo nez me navstivil oceansky titan (dejcha pod vodou) a rozbitim floodgate mi celou pevnost zaplavil

prehrada MK3:

nakonec jsem od prehrady upustil a jako kompromis jsem pouzil padaci most nad vchodem do pevnosti, nepritel pak nic nezmuze

presto jsem nerezignoval od aktivni obrany a po case jsem zacal stavet dvanactipatrovou vez k obrane..
strilny jsou umistene ve 4 a 11 patre a jsou tam vyznacene pozice pro vojaky (bohuzel moc neposlouchali)
jak jsem po case zjistil tak strilny ktere umozniji strelbu (a nepruchodnost) vubec nemaji obranne prvky a vzdycky mi tam trpasliky rozstrileli jako nic

vez MK1:

fotka prurezu:

Harrier- zkušený trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 25
Join date : 28. 06. 10
Re: Z vašich pevností
Hezké, zkus použít místo vody magmu, pak to bude fungovat daleko lépe

ugraugra- rádce trpaslíků
- Poèet pøíspìvkù : 71
Join date : 21. 05. 10
Re: Z vašich pevností
Tak jsem si po dlouhé době založil novou pevnost a vesele se rozvíjel. Pivo teklo proudem, řezník byl zásoben velkým množstvím koček a hluboko v podzemí duněly kovadliny. Časem jsem začal mít problém s velkým počtem gobliních vězňů, kteří mi zaplňovali skladiště a rozhodl se něco s tím udělat. Vybudoval jsem tedy hlubokou díru, která ústila až do podzemních jeskyní, kde číhalo několik natěšených Forgotten beast. Goblin, kteří přežil pád z výšky a podařilo se mu uniknout bestiím mohl volně odejít. Nikomu se to nepodařilo.
Asi rok poté se mi zbudování tohoto ne zrovna fér systému vymstilo. Z čista jasna se jedná mocná Forgotten beast ocitla uprostřed pevnost a já zprvu vůbec netušil jak se tam dostala. Podíval jsem se na její detail a prozřel - má křídla. Musela vyletět šachtou a dostat se mezi mé civilisty. Okamžitě jsem zavolal armádu, aby tu zrůdu zpacifikovala. Po chvilce zápolení opravdu padla mrtvá k zemi a k mému překvapení nikdo nebyl mrtev. Bestie, ale zaútočila ze záhrobí.
Při boji do okolí vypouštěla podivný plyn (nebo tekutinu?), který ulpěl na mnoha mých trpaslících. Jejich těla se začala pomalu rozkládat a hnít. V pevnosti se šířil nesnesitelný puch. I když doktoři dělali vše, co bylo v jejich silách, tak nešťastníkům pomoci nedokázali. Jeden po druhém začali umírat. Trpaslíci přicházeli o své přátele a rodinu, což je dost namíchlo. Můj mayor dokonce v záchvatu zuřivosti zabil pár trpaslíků. Dostal 400 dní natvrdo za dvojnásobnou vraždu. Měl štěstí, že jsem pevnost opustil dřív, než se do vězení dostal. Poslední trpaslík, který tam byl za napadení umřel hlady...
Asi rok poté se mi zbudování tohoto ne zrovna fér systému vymstilo. Z čista jasna se jedná mocná Forgotten beast ocitla uprostřed pevnost a já zprvu vůbec netušil jak se tam dostala. Podíval jsem se na její detail a prozřel - má křídla. Musela vyletět šachtou a dostat se mezi mé civilisty. Okamžitě jsem zavolal armádu, aby tu zrůdu zpacifikovala. Po chvilce zápolení opravdu padla mrtvá k zemi a k mému překvapení nikdo nebyl mrtev. Bestie, ale zaútočila ze záhrobí.
Při boji do okolí vypouštěla podivný plyn (nebo tekutinu?), který ulpěl na mnoha mých trpaslících. Jejich těla se začala pomalu rozkládat a hnít. V pevnosti se šířil nesnesitelný puch. I když doktoři dělali vše, co bylo v jejich silách, tak nešťastníkům pomoci nedokázali. Jeden po druhém začali umírat. Trpaslíci přicházeli o své přátele a rodinu, což je dost namíchlo. Můj mayor dokonce v záchvatu zuřivosti zabil pár trpaslíků. Dostal 400 dní natvrdo za dvojnásobnou vraždu. Měl štěstí, že jsem pevnost opustil dřív, než se do vězení dostal. Poslední trpaslík, který tam byl za napadení umřel hlady...
Re: Z vašich pevností
Hah, tak ta byla zákeřnáOmnius napsal:...

Moje "FUN" příhoda byla když jsem likvidoval v drtící komoře gobliny a jeden mrzák už měl useklou nohu a ruku. Drtící komora byla z místa na klece, řady pressure plate přivázaných k mostu a most. Normálně fungovala skvěle. Goblini lítali po komoře jako idioti, sešlapávali spouště a umlátili se aniž bych musel hnout prstem. Ten mrzák bez nohy mi to ale vrátil. Když jsem otevřel klec tak se odplazil na spoušť a přestal se hýbat. Ostatní z várky se umlátili jako obvykle, ale on se k mostu nechtěl doplazit. Nejhorší bylo že vypuštěný goblin přes Fortification strašil civilisty, a přes zavřenou grate se k němu vojáci nedostali. Místnost se nedala otevřit páč páka k vstupu byla hned u zdí, kam se trpoši báli. Asi 30 minut mě tam stagnovala práce, než se jeden hrdiný civil dostal k páce, otevřel dveře a goblina udupali moji váleční sloni.
Mortipede- rádce trpaslíků
- Poèet pøíspìvkù : 61
Join date : 23. 08. 10
Re: Z vašich pevností
Zdravím všechny!
Tak jsem se konečně dokopal k registraci a hned sem pošlu něco z mé pevnosti:
Podobně jako Harrier přede mnou jsem se rozhodl udělat si osobní přehradu pro zaplavování goblinských nájezdů. Protože moje první pokusy dopadly podobně jako jeho, rozhodl jsem se udělat přehradu krapet vyšší (= max z-level) a využít silného hydrostatického tlaku u dna přehrady k vytvoření efektní tsunami. Přehrada / věž vypadá tako:

Protože jsem ale neměl problémy s žádnou invazí (možná s tím má co do činění moje skupinka šesti ultra-mighty, perfectly agile, superdwarvenly tough Championů v ocelové zbroji s ocelovými štíty a měči v jejich superdwarvenly large rukou) přestal jsem se soustředit na vytvoření tsunami a zkoušel využít tu obrovskou masu vody. Výsledek dopadl takto:


Yeah baby, masivní obsidianovej vodopád! Kdepak je odtok? Hooodně nízko. Vodopád se vlévá do pevnosti v místě, kde se nachází hluboké schodiště. To schodiště je ze všech stran obklopeno mřížemi v podlaze. Voda padající z vodopádu protéká mřížemi a na každé úrovni pevnosti vytvoří mlhu... a protože to schodiště je jediná cesta, která spojuje ložnice trpaslíků, jídlenu, sklady, prostory s workshopy a povrchem, je na ní docela provoz - velké množství happy thoughts
Co ale se vší tou vodou v dole v pevnosti? Hmm, další soustava pump se o to postará. Odčerpám jí do další přehrady, ve které budu chovat kapříky, yay!

Bohužel jsem ve vší netrpělivosti neudělal věž s odčerpávajícími pumpami dostatečně vysokou a výkonnou, takže podzemní prostory se začaly pomalu plnit vodou.
A co teď? Když vypnu přívod vody, ničemu moc nepomůžu, protože vody neubyde (což několik trpaslíků uvězněných ve vlastních vodotěsných ložnicích moc nepotěší). Když vypnu odčerpávání vody veškerej vodní sloupec z odčerpávací věže bude mít tendence vyrovnat hladiny vody v pevnosti - ještě více stoupne.
Snažil jsem se v podzemí vytvořit co nejvíce prostoru, kam by se mohla voda rozlít dříve, než moji uvěznění trpaslíci vyhladoví. To mělo za následek spoustu pádů stropů a padajících šutrů na hlavy trpaslíků... těch, co se neutopili.
Bohužel, tím pro mě FUN skoro skončila... ne že by mě nebavilo dostat pevnost zas do kupy, ale takové množství vody v pohybu nahoru a dolů mělo drastický dopad na moje FPS... a při 8 snímkách za sekundu se opravdu nedá hrát. Kdyby aspoň trpaslíci padali do vražednejch nálad, ale ono nic... když spí v ložnicích "jako osobní palác," jí a pijí luxusní jídla a po cestě z ložnice do jídleny či do práce mají šanci obdivovat spoustu krásných soch, pár mrtvých kamarádů jim náladu nerozhodí.
Na závěr jsem vypnul všechny pumpy, které mi odebíraly cenné FPS a všechnu vodu jsem nasměroval do lávového jezírka... FUN over
EDIT: Jinak zatím jsem ale nezažil moment, kterej by překonal pohled na dwarf kladivouna jak flákl goblina takovou silou, že odletěl několik polí k hradbám, kde se doslova rozprskl (hlava a končetiny na všechny strany).
Tak jsem se konečně dokopal k registraci a hned sem pošlu něco z mé pevnosti:
Podobně jako Harrier přede mnou jsem se rozhodl udělat si osobní přehradu pro zaplavování goblinských nájezdů. Protože moje první pokusy dopadly podobně jako jeho, rozhodl jsem se udělat přehradu krapet vyšší (= max z-level) a využít silného hydrostatického tlaku u dna přehrady k vytvoření efektní tsunami. Přehrada / věž vypadá tako:

Protože jsem ale neměl problémy s žádnou invazí (možná s tím má co do činění moje skupinka šesti ultra-mighty, perfectly agile, superdwarvenly tough Championů v ocelové zbroji s ocelovými štíty a měči v jejich superdwarvenly large rukou) přestal jsem se soustředit na vytvoření tsunami a zkoušel využít tu obrovskou masu vody. Výsledek dopadl takto:


Yeah baby, masivní obsidianovej vodopád! Kdepak je odtok? Hooodně nízko. Vodopád se vlévá do pevnosti v místě, kde se nachází hluboké schodiště. To schodiště je ze všech stran obklopeno mřížemi v podlaze. Voda padající z vodopádu protéká mřížemi a na každé úrovni pevnosti vytvoří mlhu... a protože to schodiště je jediná cesta, která spojuje ložnice trpaslíků, jídlenu, sklady, prostory s workshopy a povrchem, je na ní docela provoz - velké množství happy thoughts

Co ale se vší tou vodou v dole v pevnosti? Hmm, další soustava pump se o to postará. Odčerpám jí do další přehrady, ve které budu chovat kapříky, yay!


Bohužel jsem ve vší netrpělivosti neudělal věž s odčerpávajícími pumpami dostatečně vysokou a výkonnou, takže podzemní prostory se začaly pomalu plnit vodou.
A co teď? Když vypnu přívod vody, ničemu moc nepomůžu, protože vody neubyde (což několik trpaslíků uvězněných ve vlastních vodotěsných ložnicích moc nepotěší). Když vypnu odčerpávání vody veškerej vodní sloupec z odčerpávací věže bude mít tendence vyrovnat hladiny vody v pevnosti - ještě více stoupne.
Snažil jsem se v podzemí vytvořit co nejvíce prostoru, kam by se mohla voda rozlít dříve, než moji uvěznění trpaslíci vyhladoví. To mělo za následek spoustu pádů stropů a padajících šutrů na hlavy trpaslíků... těch, co se neutopili.
Bohužel, tím pro mě FUN skoro skončila... ne že by mě nebavilo dostat pevnost zas do kupy, ale takové množství vody v pohybu nahoru a dolů mělo drastický dopad na moje FPS... a při 8 snímkách za sekundu se opravdu nedá hrát. Kdyby aspoň trpaslíci padali do vražednejch nálad, ale ono nic... když spí v ložnicích "jako osobní palác," jí a pijí luxusní jídla a po cestě z ložnice do jídleny či do práce mají šanci obdivovat spoustu krásných soch, pár mrtvých kamarádů jim náladu nerozhodí.
Na závěr jsem vypnul všechny pumpy, které mi odebíraly cenné FPS a všechnu vodu jsem nasměroval do lávového jezírka... FUN over

EDIT: Jinak zatím jsem ale nezažil moment, kterej by překonal pohled na dwarf kladivouna jak flákl goblina takovou silou, že odletěl několik polí k hradbám, kde se doslova rozprskl (hlava a končetiny na všechny strany).
Myshaak- zkušený trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 10
Join date : 08. 09. 10
Re: Z vašich pevností
super
btw. ten prográmek na zobrazení ve 3D funguje i na posledních verzí ?

btw. ten prográmek na zobrazení ve 3D funguje i na posledních verzí ?
Harrier- zkušený trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 25
Join date : 28. 06. 10
Re: Z vašich pevností
nevíte prosím co to je za program?
Peasy- rádce trpaslíků
- Poèet pøíspìvkù : 75
Join date : 03. 06. 10
Re: Z vašich pevností
ten znám, to jsou ty barevný screeny, myslel jsem ten screen jak je takovej ten míň pohádkovej
edit: ten předposlední

edit: ten předposlední
Peasy- rádce trpaslíků
- Poèet pøíspìvkù : 75
Join date : 03. 06. 10
Myshaak- zkušený trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 10
Join date : 08. 09. 10
Strana 1 z 2 • 1, 2
Strana 1 z 2
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|