Adamantinový palcáty, kladiva
3 posters
Strana 1 z 1
Adamantinový palcáty, kladiva
Četl jsem, že adamantin je až absurdně lehký. Hodí se proto krom zbraní jako sekery, kopí, meče i na tupé zbraně kde jde o to dát co největší herdu něčím težkým? Rsp jestli hra počítá i s tímle.
Mortipede- rádce trpaslíků
- Poèet pøíspìvkù : 61
Join date : 23. 08. 10
Re: Adamantinový palcáty, kladiva
Double-post fail, pardon.
Naposledy upravil Erik Linbeast dne Fri Aug 27, 2010 6:03 pm, celkově upraveno 1 krát
Erik Linbeast- legendární trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 44
Join date : 13. 07. 10
Re: Adamantinový palcáty, kladiva
Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit že cokoli lehčí než jedno kilo je pro boj naprosto nevhodné (Včetně střelných zbraní, blbě se s tím pak míří, a platí že čím těžší zbraň, tím lépe se absorbuje zpětný ráz, že.), dvojnásob to platí pro sekery. Vzhledem k tomu že Adamantit má mít hustotu zhruba 0,2gramů na centimetr krychloví, což je skoro jako balzové dřevo. Tudíž, jako takoví je pro zbraně naprosto nevhodný. Jediný rozumný způsob využití pro zbraň je použít ho jako čepel, případně jakousi skořepinu v případě tupých zbraní, a zbytek zbraňe by tvořila ocel a jiné materiáli. Průs*r je v tom, že má teplotu tání kolem 25,000°C, takže jediný způsob připojení Adamantitu k jinému kovu je postaru, čili kusem provazu, šroubem, a podobně. Podle mne není nad starou, dobrou ocel!
EDIT: A ne, hra s tím nepočítá, zatím. Vše má svoje základní damage, v případě kladiva 120, meč například 100 a kritycký bonus. Dále je tento damage modifikován materiálem a kvalitou, dřevo modifikuje základní damage na 50%, měď na 66%, železo na 100% a například adamantit na 500%. Materiál také modifikuje váhu a žáruvzdornost, nicméně váha již damage nemodifikuje.
EDIT: A ne, hra s tím nepočítá, zatím. Vše má svoje základní damage, v případě kladiva 120, meč například 100 a kritycký bonus. Dále je tento damage modifikován materiálem a kvalitou, dřevo modifikuje základní damage na 50%, měď na 66%, železo na 100% a například adamantit na 500%. Materiál také modifikuje váhu a žáruvzdornost, nicméně váha již damage nemodifikuje.
Erik Linbeast- legendární trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 44
Join date : 13. 07. 10
Re: Adamantinový palcáty, kladiva
Adamantium je nevhodné na pádné zbraně jako kladivo, protože je, jak již bylo řečeno absurdně lehké, ale taky je absurdně pevné, takže na meče je dobré a na brnění výtečné
Re: Adamantinový palcáty, kladiva
SanDiego napsal:Adamantium je nevhodné na pádné zbraně jako kladivo, protože je, jak již bylo řečeno absurdně lehké, ale taky je absurdně pevné, takže na meče je dobré a na brnění výtečné
A sekery?
edit: Sekery fungujou, když goblin dostal do hlavy tak odletěla asi 7 polí a od ostatních goblinů lítaly končetiny na všechny strany
Naposledy upravil Mortipede dne Fri Aug 27, 2010 9:29 pm, celkově upraveno 1 krát
Mortipede- rádce trpaslíků
- Poèet pøíspìvkù : 61
Join date : 23. 08. 10
Re: Adamantinový palcáty, kladiva
Nevím. Zkus. Porovnej, poreferuj, jsem líný pouštět testovací arénu
Re: Adamantinový palcáty, kladiva
Mluvíme tu o teorii, nebo praxi? Nebo spíše herní praxi, nebo reálnou praxi?
Pokud reálnou, tak sekery fungují na principu vyvynutí co největší síli na co nejmenší plochu, tedy na čepel, pomocí gravitačního zrychlení, kinetickou energii, rychlostí a podobný bordel. Volně přeloženo, čím větší a těžší sekera a čím větší a těžší uživatel, tím větší síla a těžší úder. Ovšem, zase záleží na situaci, na hromadné sekání lehce ozbrojených povor vejpůl bych doporučil klasickou fantasy barbarskou dvoubřitou obouručku, na těžce oplátované knechty bych doporučil něco na způsob štípacího kladiva. Na štípání solidních dřevěných štítů a lebek zase vikingskou sekeru. Na těžké kovové štíty něco se širokou, těžkou čepelí, kde bych spíše než na proražení štítu spoléhal na jeho schopnost úder zastavit, a tím zlomit ruku držící štít a následně dorazit.
Co se týče herní praxe, tak vše fochá takhle: Základní damage zbraně * Násobitel (Jak se tomu nadává odborně si již opravdu nevzpomenu, ale každý mi rozumí, a o tom to je.) materiálu * Násobitel Kvality. Mechanismus se nezabívá váhou materiálu a způsobem útoku, alespoň co se zranění týče. Takže v praxi to znamená, že Mistrovsky zhotovené Adamantitové Kladivo udílí poškození; 120 základ * 500% materiál * 2 kvalita. To jest 120 * 5 * 2 = 1200. A nyní něco běžnějšího. Dobře zhotovená Železná Sekera; 110 základ * 100% materiál * 1,2 kvalita = 132.
Understood?
Pokud reálnou, tak sekery fungují na principu vyvynutí co největší síli na co nejmenší plochu, tedy na čepel, pomocí gravitačního zrychlení, kinetickou energii, rychlostí a podobný bordel. Volně přeloženo, čím větší a těžší sekera a čím větší a těžší uživatel, tím větší síla a těžší úder. Ovšem, zase záleží na situaci, na hromadné sekání lehce ozbrojených povor vejpůl bych doporučil klasickou fantasy barbarskou dvoubřitou obouručku, na těžce oplátované knechty bych doporučil něco na způsob štípacího kladiva. Na štípání solidních dřevěných štítů a lebek zase vikingskou sekeru. Na těžké kovové štíty něco se širokou, těžkou čepelí, kde bych spíše než na proražení štítu spoléhal na jeho schopnost úder zastavit, a tím zlomit ruku držící štít a následně dorazit.
Co se týče herní praxe, tak vše fochá takhle: Základní damage zbraně * Násobitel (Jak se tomu nadává odborně si již opravdu nevzpomenu, ale každý mi rozumí, a o tom to je.) materiálu * Násobitel Kvality. Mechanismus se nezabívá váhou materiálu a způsobem útoku, alespoň co se zranění týče. Takže v praxi to znamená, že Mistrovsky zhotovené Adamantitové Kladivo udílí poškození; 120 základ * 500% materiál * 2 kvalita. To jest 120 * 5 * 2 = 1200. A nyní něco běžnějšího. Dobře zhotovená Železná Sekera; 110 základ * 100% materiál * 1,2 kvalita = 132.
Understood?
Erik Linbeast- legendární trpaslík
- Poèet pøíspìvkù : 44
Join date : 13. 07. 10
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|